Sex månader tillbaka och nu

Sitter på jobbet och läser bloggar! Vad fan hände med min? Jag bara la av..
Saknar bloggen ibland och ska faktiskt ge mig på ett nytt försök. 

Så här sitter jag nu, sen sex månader sen jag skrev senast och oj vad det har hänt grejer sen dess..

Så vi kör en snabb återblick!
Jag har hunnit ta studenten🎉
Det var Pride i Falkenberg och jag å Olivia röjde gärnet! Underbart att såna grejer sker i vår lilla stad
Dejtandet med Pontus tog fart
Jag har jobbat som receptionist och instruktör på Nordicwellness och så är läget fortfarande
Jag har under några månader tillbaka kunnat kalla denna skatten min❤️

En snabb summering av tiden som gått och hur livet ser ut just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0