träning och tapas med finaste

dessa senaste två dagarna har jag haft två riktigt underbara träningspass! har gått precis så bra det kan gå..
 
Igår drog jag till gymmet vid tre tiden. Skulle gymma med en killkompis vid fyra så tänkte att jag skulle springa på bandet innan. Blev 9 svettiga km och där efter körde vi ett fin fint ryggpass ihop! känns idag kan jag säga;)
sen på kvällen för övrigt så gick hela familjen, eller ingen frallan, men ah jag, dallan, kolan och moder ut och käkade på Syrran och Brosan och firade dianas 23 årsdag :) hur mysigt som helst.
 
Idag drog jag och diana till gymmet. Började även då på bandet, blev dock 5,5 km denna gång. Sen fick magen slita ordentligt hehe! ÄLSKADE TRÄNING <3
Ikväll blir det bara lugnt tror jag! kanske ska glo lite serier med en kompis.. Annars kanske jag kör ett tränings pass till senare ikväll, vem vet ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0