Tjötig

 Siken jävla morgon allså! Vaknar av att mamma kommer in i rummet och kl står på 06:05 och jag måste gå hemifrån 06:12! Fick springa ganska så ordentligt till bussen asså... Lagom unken tjej i skolan idag!!

Gårdagen startade dock bättre. Startade igång med ett fint spinningpass ihop med bla Diana och Camilla :) sen var det ju 3 timmars idrott med bästa klassen efter det :D 

Nu är jag iallafall på tåget mot Båstad! Efter skolan blir det att gymma, kolla present till min underbara broder som fyller år idag, träffa Daniel på en promenad och till sist bowla med familjen :) 
Mina bikinis kom igår förövrigt! Trosorna täckte la iallafall en tredjedel av rumpa haha ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0