spinnar igång det nya året

Igår lämnade jag knappt sängen, dock inte pga av att jag var bakis som ni ;) utan för jag hade en mysig liten man där! Vi log och glodde film hela dagen, så ingen träning vart det. Så dag kick startar jag det här året med ett svettigt spinningpass! :D Man vet ju att första dagen på nya året inte räknas :p Det här året ska det bli massa fokus på träning och mina mål runt det, fixa min pt licens och sexpacket ;) hehe
Kl 15 är det dags att dra tillbaka till gymmet, då är det praktik som gäller fram till 20, inte super taggad just nu, men vet att de är grymt när jag väl är där.. Nu ska jag ta mig en powernap tror jag allt hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0