Extra jobb och ett steg närmare framtida mål

Jag är inne i någon svacka och känner ångesten krypandes i bakhuvudet konstant! Men igår hända något som var bland det bästa på länge...

Sista lektionen i skolan hade jag suttit och bara läst på om olika högskolor och utbildningar och paniken över vad man snart ska ta vägen och göra av sitt liv växte ordentligt! Väl hemkommen drog jag och min kära syster till mitt andra hem hö hö gymmet allså ;) och då skedde något efterlängtat... jag blev tillfrågad om jag var intresserad av extra jobb där :D Lycklig svarade jag såklart snabbt och upprymd ett stort ABSOLUT!! Precis vad jag behövde i min lilla down period


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0