Bilder från dagar som gått i mexan

Jaha folket här har det varit lite tomt det senaste! Beror på kasst internet och lathet faktiskt..
Vi befinner oss nu på ön isla de mujeres, kvinnornas ö! Här har vi även mött upp ett annat gäng brudar från Falkenberg:)

Imorgon är det sista heldagen i Mexiko, där efter är det äntligen dags för fantastiska Miami 😍 har börjat sakna min kvarg med k-special, kyckling med mögelost och GYMMET ganska så rejält nu, så trots att det det känns tråkigt att resan snart är över har jag saker jag ser framemot att komma hem till hehe!
Luise mexicanare från Varberg ville lära mig dansa haha!
Sten hård kamp i Uno! 96 rundor spelade hitintills
100 pesos = Corona med tjusig bild
Riktigt gött häng med drinkar för 12kr
Paradiset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0