serie tittande

Men shit var här ekade tomt! Jag är lite ur banan och känner mig nere och stressad över livet...
Skolan är igång igen, har en del skolarbeten att göra och på lördag vankas det en ordentlig förfest hemma hos mig!!! har ju inte haft någon riktig sen i sommras tror jag de var. Har ju även förövrigt blivit helt besatt av pretty little liars! I början kändes den lite löjlig, men nu är jag kär ;) många mumsiga killar hehe! Det bästa med att komma in i en serie som redan har gått några säsonger är ju att man kan ligga och streck kolla hur länge som helst, så jävla drygt och behöva vänta en vecka som jag måste göra nu tex på sons of anarchy.
 
tänkte slänga ihop en mix av mina favo pojkar från pretty senare och lägga upp ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0