ingen blogglust eller inget att blogga om

ingen blogglust eller inget att blogga om! Vart ju inget träningsläger för mig, as ont i huvudet å magen -.- suck! Jag har iallafall tur med vädret när jag ändå bara ligger hemma och dör..
 
Imorgon blir det att dra till båstad ändå. Jag och syster skall ha en myskväll i min lägenhet innan jag flyttar ut. Laga mat, gå långpromenad och glo film typ hehe. På lördag blir det hem igen för då ska jag på fest, fina Frida har fyllt 18 och det ska ju firas såklart ;) Aja har inte mkt mer och säga.. Vill ut och jogga men bör nog låta bli
 

Kommentarer
Postat av: Frida

VI KOMMER HA SÅ OFANTLIGT JÄVLA ROLIGT :D

2013-06-01 @ 13:18:31
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0