I'm sick and tired of trying to hide the mess that i am

Är min blogg tråkig eller vad ?! Omotiverad, jag är omotiverad på allt! Jag är lat och har ingen självkontroll...huvudet vill, men ger upp innan jag ens börjat. Jag ser bara problem och motgångar...  GAHHHH
 
Två veckor, det är bra för att vara mig nu....det är dock inget som får mig att må bättre, snarare värre! Allt omkring måste fixas först
 
På tal om något helt annat, Hultsfredsfestivalen flyttar till Stockholm :S fan vad tråkigt måste jag bara säga! Älskar upplägget med campingen och festivalområdet där, men aja! Galet missnöjd med deras bandsläpp detta året ändå.
 
Hultsfred 2011 med dom fantastiskt sköna flickorna Ellen och Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0