Tre dagar till

Usch denna dagen har inte varit en bra dag. Vet egentligen inte varför, men så är det bara. Krängt en massa har jag iallafall gjort -.- Både en hel pizza och massa paj och jag som inte ens gillar paj ?!?! Fan vad ska jag träna nu iveckan som kommer, åh suktar efter gymmet något jävluskt...hann ju inte dit igår och idag blev det bara inte.
 
Just nu håller jag på att packa inför mina tre sista dagar i båstad och skolan. Imorgon är en vanlig skoldag, på tisdag är det program dag! Där ska min linje ska köra massa tävlingar med mästarnas mästar tema, mer har vi inte fått veta:) och på onsdag är det fan skolavslutning :O sitter något oerhört fint måste jag bara säga!! Äntligen ha lite tid att hänga med vännerna här hemma, slippa flänga på tåget och kunna träna hemma på sitt favorit gym på veckodagarna :D UNDERBART..
 
Tre par skor?, bikini, träningskläder, avslutningsklänning och packet till min nu stora 18 årning Mathilda
Duger klänningen tro ? Aldrig användt den och den känns som en typisk avslutningsklänning faktiskt hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0