Sons

Sons å sons! Bestämde mig för att börja om och kolla Sons of anarchy igen.. Fy fan vad besatt jag var av den serien när den kom :D men jag slutade tittat i mitten av tredje säsongen, tyckte tyvärr den spårade alldeles för mycket :( Men första är ju verkligen helt jävla underbar!!! Och man kan ju fan inte annat än att bli kär i Jax, mums säger jag bara. Har ju han till och med som bakrundsbild på datorn (A) Man hade inte haft något emot att haffa en kille som honom denna sommaren ;) haha men så känner ju ungefär varje tjej som sett honom i serien ..
 
Nä nu ska jag fortsätta dregla och sen somna sött ensam i min stora säg haha :))
 
Bilder tagna från google
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0