förr och nu

Fan asså jag var mycket bättre förr på att skriva inlägg på bloggen, allså verkligen skriva saker! Nu lägger jag bara upp något meningslöst inlägg och massor av bilder. Det känns som jag inte gör något som är intressant att skriva om.. det känns som jag gjorde mer roliga saker förr, alla natt promenader med linnea, allt häng i sommar stugan! Man brydde sig inte så mkt om vad man gjorde, bara man gjorde något. Jag mådde dock sjukt mycket sämre på den tiden också. Jag var deprimerad jämnt och hade ångest, då hjälpte nästan inget. Nu mår jag för det mesta bra, om jag bara sköter min träning och kost ( jag är kass på att hålla kosten hehe) Det är vad jag behöver och jag är glad att jag inte mår som jag gjorde när jag startade denna bloggen, men det känns ändå många gånger när jag kollar tillbaka att den tiden var roligare/bättre ?! Är det ålders noja eller är det faktiskt så? Jag tror många gånger att jag tänker för mycket nu. Jag tänker på kcal när jag dricker, jag tänker många gånger " men om" ...ibland borde jag bara skärpa mig! Liksom fan ska det supas så ska det, men jag är nog fortfarande lite väl skadad när det gäller allt besatthet av min kropp. Allt missnöje som varit och finns ..
 
Nä nu är jag aptrött vad de nu är, aja natti natti bloggen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0