jag tittar uppåt

En oerhört kort sammanfattning av mitt 2012!
 
Började året med att dra till kläppen med min älskade linnea, som vi gör varje år! Drog utomlands för första gången själv med pojkvännen. Hultsfredsfestivelen var given även detta år. Jag hängde mycket med fina diana, nina och mathilda. Det blev dags för skolan igen och jag flyttade in i min lägenhet. Fann en nu mycket nära vän, mathilda! Avrundade året med att dra till trevliga London med världens bästa familj och avslutade det hela med ett gäng sköna brudar!
 
Har gjort mkt härligt under mitt 2012! Träffat sjukt goa människor, varit ute på äventyr både i sthlm, västerås och nyköping! lapat på stranden. Började ett nytt jobb. Flyttade till falkenberg och massa mer!! 2012 har varit en sjukt jobbigt år, men jag är riktigt nöjd...Så jävla mycket som jag har växt av alla prövningar. Nu är jag pepp för att se vad 2013 har att erbjuda :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0