+ karma - fullt hår

Då var de måndag igen ja! Sitter på tåget som standard och har redan varit en trevlig människa och erbjudit min fyrplats position till en semester redo familj ;) + på karma kontot här asså hehe! 

Gick ju förövrigt till stationen och för att slippa frysa åkte underställ på, så väl framme på stationen svettades jag ju lagom. Gick in på toaletten och klädde av mig och för att inte ta allt för lång tid skippade jag att rätta till håret 
- de kan jag göra på tågtoan tänkte jag!
Men den var ju klart avstängd och orka gå och leta rätt på en annan, så ser ju sådär lagom nyvaken ut med håret spretandes åt alla håll efter både mössa och fuktig luft ute...
Nya byxor btw 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0