fyller igen mina blanka dagar

asså vad händer här! jag har tänkt blogga flera gånger ..men det blir så mkt svårare när man inte gjort det på några dagar. Man vet inte riktigt hur man ska komma igång, var ska man börja liksom ? 
 
jag har iallafall gjort en liten sammanfattning med bilder, lite typiskt mig ;) 
Det har ju varit julafton som alla vet, det har varit den klassiska juldagen då alla ska festa och så har jag skaffat mig ett gymkort på nordic wellness, som är ett 24/7 och jag bara älskar det :D 
Min fina flicka, lite jule maout, julklappsspel och världens finaste par!
Den 25e började fint, gick lite halvt åt skogen, men super nöjd med avslutningen ;)
och så var man äntligen igång med träningen ordentligt igen! Nu gäller det bara att hålla kosten :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0