Apelryds kriget

Fan vad jag skriver dåligt här på bloggen! Lägger mest upp bilder, om det nu blir något inlägg..Klart de är ju trevligt med bilder, men någon text kan jag ju försöka få in också kanske hehe ;)
 
Precis kommit tillbaka hem till min och evelinas flotta våning här i båstad ;) ifrån ett gött gympass på drivan :D Sjukt skönt må jag säga och ikväll blir det en jogging runda!
 
Idag var det btw skoljoggen i skolan, eller Apelrydslaget som vi hade döpt om de till! Var nämligen vi htc:are som fixade det detta året...Gick väl hyfsat bra! as soft att slippa springa och bara kunna fixa med vatten kriget som skulle vara i slutet + att vi fick klä ut oss hihi!
 
hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0