där har vi min dag

åhej! Varit en ganska aktiv dag ändå! vart ju inte världens piggaste när man klev upp, lite smått huvudvärk och hela kroppen värkte....skötte inte riktigt det där med vattnet innan jag somnade sött i min säng, men men.
Jag drog först och fikade med mor och syster, fick bli endast en liten espresso för att komma igång något iallafall. Där efter bar det av till gymmet hehe, armar och rygg :D hem laga soppa och käka dårå...softa lite vid tvn och sen ut för att träffa min härliga Evelina :) vi var ute och gick i drygt två timmar och sen vart det solsidan! Nu sitter jag hemma i soffan igen och redo att glo på beck med min kära moder :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0