funderar på

rastlös

varför kan inte allt någon gång kännas bra.

Funderar på hur denna sommaren kommer att bli! Just nu gillar jag inte alls att tänka på den. Vet inte om det blir något bra väder(verkar inte så), vet inte om de blir någon festival, vet inte om det blir så mycket jobb, vet inte hur det kommer bli att ha en pojkvän på distans(förhoppingsvis bra <3). Något jag vet dock är att jag verkligen inte är redo för någon bikini säsong! Jag vet också att det kommer vara jävligt fint att vara ledig från skolan ett tag och slippa allt segt skolarbete.

Imon är det söndag -.- sen tillbaka till ännu en vecka i skolan ! jag vill inte :(

Tur att jag har min goding där! han kommer dock inte förrens på tisdag kväll ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0