jag vill inte vara

något jag har varit länge är bitter ! Sur och arg, och jag har låtit alla i min omgivning lidit av det. Jag är egentligen inte den som jag har varit den senaste tiden! Jag är en sprallig, charmig och glad människa. Men så känns det inte längre..
innan didrik gjorde slut kände jag mig sur på honom en tid, men jag visste inte varför! Men nu i efterhand har jag nog kunnat förstå. Jag kände nog att han inte tyckte om mig lika mycket längre och det gjorde mig arg och ledsen. Jag älskade ju honom. Dock hjälpte inte de.
Just nu känner jag att allt är tråkigt! Jag försöker, men inget får mig på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Ingen som vill bråka!!

Hej Jennifer Andersson!

Du är den fantastisk personen jag någonsin träffat!

När man är i din närhet så ändras läpparna till ett

Leende så stor så att man börjar skratta! :D

Jag är verkligen ledsen att det är slut mellan dej och Didrik!

Det är heartbreaking för mej och många andra!

Själv har jag fått lära mej samma väg, den man inte alls var "kär" i, i början men sakta så hittar man små saker som man älskar Och sådan saker som man verkligen hatar! Men sånt är tydligen en bra början på en riktigt kärlekshistorer, men tyvärr så är den sann för mej iallafall!!

Du, om du läser detta kanske du tänker va i helvetet?

Jag menar inget illa!

Vill bara visa att DU kan leva utan honom,

Du har så många vänner omkring dej som är där för dej,

Du är en stark tjej inte bara muskler utan

Känslor, du kan klara av detta!!! Jag lovar!!

Om inte så får du komma ihåg vem var det som

Gav upp!

Inget illa mot Didrik!!!!!!!!!!

Mvh

Hemlig beundrare!



2012-06-16 @ 03:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0