inför denna veckan

Fy fan vad trött jag är efter jobbet idag ! Precis tagit en powernap (A) Var något jävulskt mkt folk där idag asså! Kunder inte resa mig från kassan en ända gång mellan halv ett till sex !
 
Har mycket saker på schemat inför denna veckan, Imorgon är nog den ända dagen inget är planerat! På Onsdag ska jag ta min andra spruta mot livmoderhalscancer, sen ska jag, Diana och mor vår på spa :D På torsdag blir det jobbet igen -.-, Fredag fixa linser, lördag jobbet och på söndag drar jag och Linnea äntligen till sthlm :D Ska bli så skönt att komma upp! Längtar som fan !!
 
Nu ska jag se ett sons of anarchy avsnitt och dricka min cola hehe :p Sen får det faktiskt bli sängen igen.
 
haha posarn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0