blaaa

dagen går snabbt asså ! Känner mig så jäkla rastlös också !

Var ute och gick nästan två timmar med philip igår. Var så jävla längesen vi gjorde det sist, minst ett halv år :o Massor att prata om, blir en promenad idag med :D Tvingade även ut bror min på en liten runda innan, han var väl inte jätte glad precis...men fick ett jag älskar dig när vi kom in ändå så ;) Städat lite i köket har jag också gjort, sjukt tråkigt -.- Vill träna, men vet att jag måste bli frisk först....buhu ! vill gå ut och springa och träna magen tills det gör ont ! får hoppas jag kan köra igång ordentlig på måndag ! Inte tränat magen på så jävla länge så typ alla mina magmuskler är borta =( ...så går det när man inte sköter sig ! Men nu är det 2012 och det ska bli ändring! Bättre självdiceplin ...


Snart är det förresten dags för kläppen igen med min underbaris linnea ! Lite mer än tre veckor bara:D fan vad gött ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0