upp och ner

just nu känns allt lite upp och ner! jag vet inte alls vad jag känner, vad jag vill göra eller vad jag ska ta vägen! London resan med familjen var helt underbar, men nu känner jag mig tillbaka på exakt samma plats som jag var innan jag åkte..Jullovet behövs verkligen, jag vill bara hinna stanna upp och tänka för en stund, utan att massor av annat som stör och påverkar! deprimerad är jag som vanligt, men de är ju man van vid nu... På fredagkväll drar jag iväg upp till nyköping åtminstonde. Ska bli kul att träffa min kära vän tobias, ett halv årsen sist nu! Där blir det bara att käka massor av veganmat, gå långa promenader i det svinkalla vädret och prata om livet.....Det känns perfekt! Komma bort och absolut ingen stress, aja behövde bara skriva av mig lite
 
Idag har varit en jävulskt kall dag! var ute drygt två timmar och gick efter frukosten till att börja med. Där efter drog jag på lite julmarknad i centrum med mor och syster mina, sen hem och glo lite paradise hotel..Runt sex drog jag ut och joggade, fy fan vad kallt! sved i näsan när jag kom in haha! Sedan dess har jag bara legat i soffan och glott, inget vettigt allså :p Käkat lite har jag ju också gjort lite här och där under dagen ;)
 
en bild av det jag shoppade i london! Vart ju lite presenter också såklart ;) + en linne till mig själv haha :p Bilderna ifrån london kommer upp senare, inte orkat lägga in dem på datorn än!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0