du kan skratta och låsas som ingenting

Rostade pumpakärnor och två passionsfrukter, mumsigt värre :D Kan behövas en nyttig, lätt frukost efter all hetsätning igår -.-! Fattar inte, men känner mig så sjukt jäkla opepp inför nyårsafton iår?! Inte så att jag tror att det inte blir roligt dock....Ska först föra lite nere i båstad med snyggingarna Mathilda, Linnea, Annie och Maya och sen ska vi dra vidare ner till helsingborg till en stor lokalfest :) ( är väl att jag känner mig tjock å ful )
Aja nu ska jag dra och sola en kortis med syster min! Sen blir det duschen för att börja fixa sig inför ikväll ....
En mycket gladare(smalare) och fullare jennifer för två årsedan ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0