äckliga shake

Sitter och drar i mig en proteinshake efter ett jobbigt magpass på gymmet ! Vart lite hårdare mot magen idag än vad jag har varit på länge ! kanske suget efter effekt är påväg tillbaka...
Tycker det känns tråkigt att aldrig känna några riktiga resultat av min träning, jag måste bli hårdare mot mig själv! ( jobbigt när man är så jäkla sugen på både pizza & blåbärs muffins :p )

En spännisbild från precis, får bli en "before" ;) ! nu taggar resultat och en bra "after" bild :p hehe.


Försöker acceptera även om jag är missnöjd !

Jag och världens bästa kille har förresten 7 månader idag!
Du gör mig så jävla lycklig älskling. Du får mig att känna mig trygg och finns alltid där när jag behöver hjälp att resa mig upp ! Tack vare dig andas jag på nytt ! Mina ögon kommer alltid le mot dig <3

Bild från julavslutningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0