hyfsat go

fan vad jag gillar min nya klass ändå! Alla är riktigt goa :D Stor skillnad om man tänker på hur de var på högstadiet faktiskt, gymnasiet är bättre folk ;)

Hade en bra dag igår(förutom när jag hade sån jäkla pms, så jag kastade ett päron i golvet haha) Var en hyfsat go skoldag med start hos skolsyster, så man missade största delen av engelskan. Sen vart det ingen lärare på hälsopedagogiken, då läste vi högt och sen slutade vi typ en timme tidigare :),,,,aha den var skön iallafal och senare blev det en jogging runda och ett besök på gymmet, gött !

Idag börjar vi inte förrens klockan elva haha, och så har vi bara två lektioner och imorgon har vi bara en :D  gott gott !


En jäklans ful bild på mig själv och evelina från klassen

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha gullig du är ;) bilden är förjävlig (på mig iallafall)

2011-11-11 @ 20:09:50
URL: http://1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0