längtar extremt

Haft en mycket bra helg hos pojkvännen. Och nu längtar jag något extremt till helgen igen. Förutom fredagen då det blir att sätta sig på jobbet det första när man kommer hem :( Men på lördag blir det iallafall mys med vänner och the familj.

Snackade förresten med mamma för en liten stund sen. Kommer hinna bli två veckor innan jag får träffa henne =/ saknar den underbara människan. Men nu saken, hon är fan så jäkla go att hon skickar pepparkaks deg i ett paket på posten till skolan.....hon vet allt hur hon ska skämma bort mig :D vill bara krama om henne !

Aja nu blir det att läsa lite dålig bok, som vi har i svenskan och även ringa någon människa. Irreterad på skolan, suck !


Bästa mamman ! <3

Kommentarer
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Hej där! ^_^



Vilken din blogg du har!



Ska vi följa varandra med bloglovin?

Det skulle vara jättekul!



Kom bara till min blogg och kommentera när du följer mig, så följer jag dig också!



Kraaaam!

2011-10-19 @ 17:38:17
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0