50 minuter kvar

50 minuter kvar sen är det dags för höst lov ! :D gillas, gillas starkt !! Drar ju iväg på rookiefestivalen imorgon, så tar tåget hem till lilla ullared 15:37 idag. Jobbigast är ju att man har tre skrivarbeten som ska in innan fredag kväll och jag är bara klar med ett. Inte haft något internet på internatet på ungefär hela veckan, så har inte direkt heller varit så lätt att skriva på varken naturkunskapen eller engelska -.- aja, får väl sätta mig hela kvällen sen när jag kommer hem och försöka göra klart så gott jag kan.

Nu måste jag fortsätta skriva ! puss : *


ger er en bild från tisdag kväll, då vi hade halloween kväll här på internatet. Vi var onepiece zombies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0