hemlängtan

En Jennifer med stor hemlängtan ! har världens finaste familj som alla var och en ringer och pratar med en....åh vill bara ligga och mysa igemte mamma i sängen nu. Tända massor av ljus och gosa ner sig i soffan med en skål polly. Gå ut och gå med linnea, sitta och prata skit med kolan framför tvn, ligga och kolla kläder med diana eller åka och sola med pappa!

Legat på rummet sen skolan slutade. Inte haft någon direkt ork till att göra något. Sovit och kollat masterchef usa och halv åtta hos mig, haha matprogram är bäst ;) jobbigt bara att man alltid blir sugen på det dom lagar -,-
Älskling har fått öroninflamation(tror jag det var iallafall) han åkte hem innan idag. Men lovat att jag ska åka ner till lödde ändå på fredag. Han är ensam hemma, så vi ska mysa. Laga mat och sen ska vi kolla på alla harry potter filmerna. Har varit dålig och inte sett typ det tre senaste, eller vet inte hur många jag sett (A)

Nu ska jag kolla vidare på Gabriel Iglesias Presents Stand-Up Revolution, så jäkla rolig kille :p


kolle och jag för nästan ett år sen

Sthlm i sommras med mor och dallan

Bild på pappa har jag ingen =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0