For every minute you’re feeling sad, you lose 60 seconds of happines

Den ständiga ångesten....

gaahh ligger i sängen, svårt att sova med huvudet fyllt av massor av jobbiga tankar. Att det aldrig kan försvinna.

worrying is stupid, its like waiting around with an umberrela up waiting for it to rain.


När vardagen inte existerar. När livet når sin höjdpunkt...Hultsfred en av det bästa veckorna i hela mitt liv !

jag är kass på att få ner mina tankar och förklara dem, ibland känns livet som något man bara väntar på som ska börja, ibland känns det som de snart är slut och vid vissa stunder vill man det....Jag mest tog den roll som man mig gav. Livet handlar så mycket om andra, än vad de gör om en själv,,,,

Nu dör datorn... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0