Förstår ni mitt problem

Hem kommen från en jogging tur och då tänker väl ni, så här sent ? :p ...Haha nä men jag hatar verkligen att jogga när det är ljust och de är folk ute så de blir oftast att jag drar mig ut vid elva tiden(efter big brother) Men det ända negativa med det är att fast man aldrig vill sluta springa, så vet man att man måste eftersom man ska upp till skolan nästa dag....förstår ni mitt problem allså haha ?

aja nu säger jag god natt, tänkte hinna göra lite arm och rump övningar innan jag lägger mig för att sova. Måste ju upp tidigt imorgon, vill försöka komma ut på en morgon runda( kommer aldrig lyckas) och så ska jag plugga lite matte hade jag tänkt mig...nationella imon ju :(


en ego bild på mig själv från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0