delprov c

Äntligen har man gjort sitt sista matte nationella nu då, delprov C. Lite över åtta satt man igång och sen var det bara att sitta och tänka konstant i 100 minuter, usch ! hade ju även jobbat och tittat på lite lösningar innan under morgonen, så man var ju lite smått matte trött sen...

Annars har det varit en bra dag, älskar verkligen vädret och min klass är fan världens underbaraste haha ! Men tyvärr mår jag inget vidare just nu, får se om jag ens orkar bege mig till skolan imorgon eller om de får bli att stanna hemma och vila upp mig..


så här ser förresten klänningen ut jag lånade med mig hem från evelina, tur att den är så stretchig annars hade den väl aldrig passat mig..

Kommentarer
Postat av: s

Fint med rumpa och lår ;)

Adda??

2011-05-12 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0