uttråkat as

Fan kan man vara mer uttråkad än mig just nu?! Bästa vännen är sjuk, syrran överger mig snart för att dra till halmstad och ingen rolig människa hör av sig heller, buhu haha! Solen lyser ju åtminstonde, men vad spelar det för roll när det ligger fullt med snö på marken och jag har ingen att gå ut med...

Dagen har gått något jävulskt fort också, inte hunnit att göra något vettigt alls. Syster har fixat mitt hår och så har vi bakat kakor. Vad hände med alla det andra timmarna som har varit idag ?..

sitter förresten och lyssnar på breaking benjamin som en kille tipsade mig om igår, det är faktiskt hyfsat bra iallafall haha ;)

aja hej då !


Hår, kakor, lillebrors T-shirt och så klart en liten glimt av mina söta pyjamas byxor gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0