melodifetivalen

Vart att jag drog till moster igår, kanske mer känd som bästa väns moder haha. Hon var ensam hemma, så hon ville att jag skulle titta upp på lite kaffe. Satt och pratade och vid nio kom ju älsklingen linnea hem från praktiken. Glodde melodifetivalen där. Kanske inte det bästa låtarna direkt, fast allt är bättre än anna bergendahl och§ Eric Saade är ju iallafall någon man kan sitta och dregla över. -Ehh Jennifer stäng munnen, jag blir ju helt blöt ! :p Grrr på han.

Legat i sängen med datorn sen klockan nio och bara kollat massa skit. Nu blir det situps och sen ska jag sätta igång med lite skojiga skol arbeten höhö


Bara för jag inte har någon bra bild, så lägger jag upp en helt förjävlig bild som inte passar in alls haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0