konst

Skit min evom vill inte funka. Har ju massa musik jag vill få lagt in på mobilen, suck ! Nicko jag behöver dig, eller ditt usb iallafall haha !

Funderar starkt på att hälla upp ett bad, men tror jag borde vänta till kära syster kommer hem med silvershampot. Slingade utväkten igår förresten. Behövdes ! Men fan asså, under vintern är det verkligen inte lika kul att vara blond. Färgen blir så sjukt mkt fulare och unknare. Fast på sommaren är det för jävla trevligt, älskar solblekt hår. Finns både för och nackdelar. Men måste den svenska blonda hår färgen vara råttfärgad :p

Har jobbat med vårat tråkiga bild arbete idag också. Ska ju vara klart imorgon, så det var ett måste. Är nästan klar nu. Måste skriva en bild analys och hur det såg ut i sverige under 60-talet sen är det helt klart -.-


Min konstnär var nog lite pervers haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0