En riddares historia

Äntligen så har min lilla mor fixat tid hos läkarn nu. Ska dit nästan torsdag, självklart hade hon bara tider på förmiddagen annars skulle jag behöva vänta jätte länge. Lite orolig över vad det kan vara, men skönt att iallafall få kolla upp det nu.


Tänkte förresten tipsa om en riktigt bra film, enligt mig. Sett den typ 3-4 gånger men fortfarande lika bra hehe!

En riddares historia eller A Knight's Tale. Jag bara älskar såna filmer och Heath Ledger ser ju inte lite snygg ut ;)


Handlar allså om en kille som heter William Thatcher. Han är en fattig väpnare som drömmer om att bli riddare och delta i tornerspelen. Men för att få delta måste man vara adlig, vilket han inte är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0