ingen vanlig dag

Sjung- vem vill sluta nian nu? alla, alla. Vem vill sluta nian nu? alli, alli hop!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är nämligen min födelsedag, hurra, hurra, hurra.. haha ! Ja det är även skolavslutning. Efter tio är på Apelskolan är det dags att säga hejdå. Konstig känsla ändå. Att släppa så många oerhört underbara människor som man verkligen älskar !
Aja kan ju upplysa er om att min familj är verkligen bäst förrestan. Det gick upp halv fem för att kunna fira mig med presenter och frukost på sängen :) Fått skoldatorn, ett laptopställ, en parfym, en resa till sthlm och en upplevelse med syrran :D riktigt nöjd må jag säga haha !


En bild på mig och lilla fina simon

Kommentarer
Postat av: Patrik

Oh. My. God. Du är ju så jääävla het!

2011-06-14 @ 08:17:37
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0