Förbjudet

Det är nästan förbjudet att lämna bloggen såhär öde så här länge !

Har bott hos Diana den senaste veckan. Bara myst, tagit det lugnt och släppt all ångest för ett tag..
Så under den senaste veckan har jag hunnit med allt från drinkkvällar, pokerspel och lugntfilmtittande, varit en riktigt grym veckan får jag säga.
Men nu är man hemma som vanligt igen. Alla problem är tillbaka....

Men något annat roligt som jag bara längtar till är Hultsfred! fan vad grymt det kommer bli och om tre veckor är det dags! så jävla underbart !!!! Dags att börja fixa tält, stolar, måla festival skrindan haha, och köpa all annan skit vi kommer behöva..

Har självklart inga nya bilder, kan bero på att jag alltid har otur med att mina kameror alltid lyckas gå sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0