Det du inte såg

Har suttit och läst sedan jag gick upp i morse, och de som känner mig vet att jag verkligen inte är typen som sätter mig ner och läser när jag ska kopla av eller annat. Syrran och mamma är person tvärtom, de sätter sig gärna och läser en bok..typ iallafall haha ! Men när jag väl hittar en bra bok, vilket händer väldigt, väldigt sällan. Brukar jag läsa den flera gånger istället haha, man blir ju oftast bara besviken hur dålig det flesta böcker är annars. Som då mina fyra favorit böcker ( ja, jag har favorit böcker fast jag inte är läsar typen:p ) Har typ läst alla runt fyra gånger (A)...Och just nu har jag hittat en jag inte kan lägga ifrån mig. Patrik sjöbergs -Det du inte såg. Riktigt bra faktiskt. Alltid gillat Patrik, tycker han verkar så jävla skön haha !

aja nu ska jag fortsätta läsa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0