Bra att ha med sig saker

Vart en shopping tur på gekås igår med linnea & ellen för att fixa de mer "bra att ha med sig saker"

Som var då..
*Riskakor
*Ölglas
*Paraply
*Tuggummi
*räk-och baconost (usch!)
*Kådlås
*Tunnbröd
*Toapapper
*Munskölj-fluor
*Plåster
*Ficklappor
*Tejp

Sen har vi ju införskaffat oss tält och solstolar som vi ska ha med till hultan också :D

Jag har knappt börjat med pakningen, vet ju att jag bara kommer drabbas av panik. Jag är verkligen en person som hellre tar med mig för mkt än för lite. Ska jag vara borta en vecka, tar jag med mig för tre haha! Men de är ju inte så lätt att ta med sig så mkt när man ska vara tvungen att kunna bara på all packning. Så alla mina kläder ska få plats i en liten ryggsäck ! Det värsta är ju när man inte alls vet hur vädret kommer bli, verkar ju lite smått som det kommer bli regn( hoppas verkligen inte!) Då kommer ju humöret sänkas något jävulskt !

Men en regnjacka, ett par mjukisbyxor och en klänning har jag iallafall packat ner..inte bestämt mig vilken tjocktröja än, kan ju tyvärr inte få med mig båda :(

Ska nog gå ut på en promenad, så får vi väl se hur det går för mig i packningen sedan :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0