söndag..

Fin dag söndag, faktiskt veckans bästa... eller inte.

Fan finns det någon värre dag en söndagen egentligen, tror inte det. Den känns bara tråkig på något sätt. Man är på ett visst humör typ hehe. Inte gjort ett dugg idag kan jag iallafall informera om haha;) Varit lite med diana som förresten fyller hela 20 år i morgon, sen har jag varit med philip. Snackade lite om attt vi snart drar till sälen bland annat( fan vad fint det kommer sitta) Annars har jag bara degat framför tvn eller fast klistrad med mobilen framför ansiktet hehe.

I veckan väntas tandläkar besök, usch ! minns när jag var liten och skulle laga ett hål. Fick boka ny tid tre gånger innan dom fick lagat den, jag vägrade öppna munnen när jag var där haha! alltid varit en sån jävel asså.
Ska Packa till sälen, fixa massa med skol saker -.- och sen blir det att umgås massa med diana. Tror vi skulle försöka planera in någon bowling och sådant trevligt innan jag åker på lördag.

Aja nu ska jag sova ska upp tidigt och träna i morgon. Sover ensam hemma inatt :( inte för att det är något farligt direkt haha ;) ganska skönt ibland också...


Ful bild men ett jävla nice minne. Sommarens varmaste dag. Var i malmö med min älskling linnea och vi hade legat och stekt på stranden hela dagen och på kvällen gick vi ut på harrys och drack öl och dansade till sent på natten haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0