Grattis kolle !

Gud siken intressant blogg man har och uppdateringen är ju verkligen bättre än någonsin...

En liten summering av min otroligt spännande helg.

Min kära tönt till vän Glenn följde med hem efter skolan i fredags, Vi kollade barn filmen Upp som ungen hade på sin data. En ytterst rolig film må jag säga !
När han väl hade dragit drog jag och diana ner till gekås för att sola. Fan vad gött det var! Sen blev det nåppning av ögonbrynen och färgning av ögonfransar framför let's dance. Åh Weise är så söt !

På lördagen tror jag nog inte jag gjorde något alls, minns knappt den dagen haha (A)
Söndagen träffade jag linnea, fixade lite med kolles födelsedags present och låg framför tvn en stor del.

Nu sitter man i biblioteket med Kajsa, Amanda och mari, vi jobbar sten hårt på so:n (A)
Min kära Lille bror fyller förresten hela 14 år idag. Så grattis till min älskade stora kolle !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0