a memory for life hehe

Så där ja! Äntligen helt klar med Dianas 20 års present. Fem hundra kronor fattigare, men det är världens bästa syster värd. Fan har ju nästan inga pengar kvar nu hehe, först var det ju 300 kr på mammas present, sen var det 150 kr på kolles, 175 kr på en olja jag och syrran har beställt(delade på kostnaden), 500 kr nu och sen blir det att lägga ut lite nu på fredag för då ska jag shoppa med Amanda och Mari:D och sen bär det ju av till sälen och då blir det runt 1700 kr där. Fan vad fattig jag kommer bli :( Tur att pappa är skyldig mig minst 500 kr hehe och att jag nog ska fixa lite bilar och få lite pengar för det :p


Jag och Evelina gjorde fan en grym jävla köttfärs gratäng idag. Nog aldrig smakat så god köttfärsås som vi blandade ihop och allt gjordes bara på chans utan något recept hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0