haha duracell kanin fan vad fult !

Burr, attans vad kallt det är :( Oj så tiden går fort. Känns som jag inte gjort något alls. Men ändå har jag varit ganska duktig haha. Jag har städat för att det skulle vara fint nu när kära lilla mor kommer hem, jag har varit ute och gått en liten sväng i den hemska svenska kylan och så har jag faktiskt varit uppe hos pappa, två veckor sen jag träffa han sist. Så satt där runt en och en halv timme och pratade massa skit. Sen när jag skulle gå hem, fy asså. Gick som en jävla duracell kanin eller vad fan... snabbt gick jag iallafall, går ju knappt vara ute.


haha bara för jag tycker inlägg blir tråkiga utan bild :p

Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-21 @ 21:13:40
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0