där tiden står stilla

Hej lilla bloggen nu ha du mig här igen! Tänkte faktiskt ta mig tid och skriva ett litet inlägg, eller jag har inget bättre för mig haha ;) Idag är det nationella, är lite smått nervös fast ändå inte på något konstigt knäppis sätt.
Hade det jäkligt bra i sälen, tyvärr är en vecka för kort, men bara när man är i väg och gör något roligt(inte i skolan) Vill åka tillbaka nu ! vill inte vänta till nästa år... Tänkte iallafall lägga upp lite bilder..




tog typ långt tid att ladda upp bilder idag så nu får det räcka för denna gången

Kommentarer
Postat av: Frida

SV; Du inspirerar mig till allt älskling!

2011-02-09 @ 18:11:57
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0