Extremt extra

Usch...fan hatar ångest, extremt jävla mkt extra när man ska försöka sova också! Vart as dålig på att träna det tre senare veckorna och istället svullat i mig godis och mat. Jo men hej, jag vill gå ner i vikt och bli smal...suck är fan dum i huvudet! Gäller bara att få igång rutinen igen...ska fan ut och gå imorgon bitti, sen får jag köra igång med gymmet på torsdag och absolut inget godis i helgen. Nu blir det protein bars! Helvete vad jag har sagt detta flera gånger och varje gång kommer min dåliga vilje styrka ifatt och jag trycker i mig massor av polly och annan skit ....nä i helgen ska jag fan minst springa två gånger....aja nu ska jag sluta gnälla och berätta meningslösa saker.

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0