Svettig dag på jobbet

Hemma efter en svettig dag på jobbet hehe. Kändes något oerhört bättre i kassan idag! Nu blir de mag träning och senare blir det en härlig jogging runda :D

Varför är de så förresten att alltid när man är upptagen med något annat blir man tillfrågad massa roligheter haha, som nu den helgen när jag ska upp till norrköping/sthlm så har jag blivit bjuden på fest, film mys med lilla sebbe, åka till linköping,,,bla bla bla. Ja ni fattar haha !

Bjuder på lite bilder från linneas och min lilla resa till sthlm :D


unken bild !!!

Cosmonova- flying monster 3D ( den var kass :/ )



Det här är förresten gertrud, eller nu när jag och linnea döpt henne till de heter hon så ! Världens finast dam och hon är våran, bara våran ! hahaha ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0