undersköna

Vart med min undersköna vän Frida berglund, galet att vi inte träffats på hela sommaren ! Satt vid mossjön och pratade om det mesta som dök upp :D


Tvätt förr och nutids uppgiften haha !

På tal om något helt annat behöver jag en ny mobil :( Den vill inte funka när jag ska ladda den nu, haha buhu ! -.- jag har fan inte råd med en ny just nu..köpt massa nya saker det senaste. Blev ju ett par nya idrottskor idag tex. Ja nu har jag fått fixat det :D Tänkte visa dem tillsammans med två andra nya skor jag inte visat er snyggingar här på bloggen, kanske senare om jag inte är för lat...

Nä nu ska jag träna, ska möjligen träffa nina en snabbis när hon slutat jobba och lämna några saker, vi får se! Köss

Kommentarer
Postat av: LIZA ★

sv; härligt! :D ja det helt okej med mig!

2011-08-18 @ 21:22:56
URL: http://skrammelpop.blogg.se/
Postat av: Frida

Sv; Det var svinmysigt! Det får vi göra om!

2011-08-18 @ 21:48:15
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0