nu åker datorn med till skolan

en vecka sen senaste uppdateringen, nicht gut ... Men nu åker datorn med till skolan :D

Hade en fin fin första vecka i skolan, klassen är dum och jag är mobbad :( haha nä då...Alla är så söta så ! Det är jag och två tjejer till i htc klassen, resten killar. Skolan förövrigt är mysig, har havsutsikt från mitt rum;) den ni haha :p

Vart hemma över helgen precis, men nu drar jag mig mot båstad igen,,,,helgen gick allt för snabbt om ni frågar mig och varför skulle man inte liksom ;) Inte hunnit gosa ner mig tillräkligt här hemma än för att vilja åka härifrån. Aja...

Dör lite på det höstiga vädret som kommit nu förresten, pallar fan inte äckliga jeans och bökiga jackor =/ Blir fan mjukis kläder idag ...

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0