aktiv

Vilken aktiv blogg !

Ne men drog ju iväg till sthlm förra söndagen, fan vad jag har saknat det stället. Hade lika grymt som vanligt hehe! Och denna gången behöver jag inte sakna det lika länge eftersom jag drar dit nu till helgen igen :D Blev inte så jätte mkt kort tagning, men bjuder på några bilder senare,,,,pallar/ hinner inte lägga in de nu för ska stax dra till jobbet. Kassan hel veckan buhu :( sist blev en tant jätte arg för att jag inte kunde,,, Gillar verkligen inte när folk som jag inte känner skäller på mig ( folk som känner mig ser ju ingen anledning att skälla på lilla oskyldiga mig ;) haha )


haha åh så söt !!
tycker jag är väldigt snygg i jobbar västen faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0