gick åt helvete allt ihopa

Fy fan vilken kass morgon detta har varit asså. Börja med att jag försov mig. Då kan man fan inte ha sämre morgon humör än mig... så hinner ju inte duscha så var sätta upp mitt äckligt fettiga hår i en boll bara, så jäkla fult ser det ut! Tänkte även att jag skulle käka frukost eftersom jag skulle vara lite piggare till nationella provet. Men självklart har vi inte gruka och har jag bestämt mig för att jag vill ha just något, måste jag ha just det annars skiter jag i det helt. Är på så dåligt humör så jag smular sönder brödet på golvet,vet jävligt löjligt, men just då tänkte jag inte. ( stackars lilla mamma som var gullig och sopade upp)

Hade även tänkt gått igenom min idrott snabbt innan jag gick till skolan, men det hann jag ju inte heller då. Den kommer verkligen misslyckas helt. Fan vilken jävla skit dag....vill bara dra hem.
Kan ju också tala om nu när jag ändå skriver att nationella uppsattsen gick åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0